Mitt hjärta <3 kärleken till ett barn är ...

mms_img-15572305 (MMS)

Mitt hjärta <3 kärleken till ett barn är helt obeskrivlig! De har varit full Gary hela dagen idag , och självklart hade han inga varma kläder på sig när jag hämtade honom sovandes på dagis så jag fick väcka honom för att klä honom sen somnade han så klart inte igen.. 20 min middagslur är på tok för lite för pojken! Så trött och grinig har han varit till å från hela dagen. Min pappa har varit på besök idag , bi var ut och käka och sen spenderade vi en timme på lekplatsen i stadsparken :) synd att de var så blött bara, Charlie var så på packad med overol och galonisar så han kunde knappt röra sig :p men kul hade vi ändå :) när pappa åkt hem så gick vi hem till Charlies farmor och vart bjudna på mat och så lekte vi lite med fastrarna ute på gården :) en fin dag med andra ord! Nu sover min skatt och jag ska snart göra de samma för i morgon blir de halkbana! :D

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0