Julkänslor <3

Längtar alldeles hemskt efter julen nu! Väntar ivrigt på min skål som jag tänkt använda som adventljustake :)

Vill hinna flytta innan jul också. Men vi får väl se hur de blir med de.

Känner mig lite kluven över vissa saker, vill verkligen en sak som jag inte vet om jag vill, förstår ni hur jag menar ?

De löser sig nog till slut! Handlar om att våga ta steget tror jag. Har sugit på tanken länge nu så kanske ska slå slag i sak! Men tänk om jag ångrar mig sen ?
Haha nu tror ni säkert att de är något tok allvarligt men de är de inte:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Känner du dig kluven inför Christoffers tredje barns ankomst? Eller är det lugnt från din sida? Är ni ett par nu?

2012-09-25 @ 00:12:31
Postat av: Anonym

Kluven att kanske flytta tillbaka till västkusten :D miss u alot!!!!! <3

2012-09-25 @ 16:27:16
URL: http://www.malinhjoberg.se
Postat av: Sophie

Hade ja ingen aning om, får man gratulera dom lyckliga föräldrarna då :)

Ne Malin blir inte flytt så långt bort :) miss you <3

2012-09-26 @ 08:59:05
Postat av: Sophie

Och nej vi är inte ett par, har inte varit på länge! Inte för att "Therese" har med den saken att göra men.

2012-09-26 @ 09:45:00


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0