Välkommen till deppbloggen!

Har egentligen lovat mig själv att inte skriva här när jag är arg eller ledsen för de nöjet vill jag inte att folk ska ha! Men mina motgångar och min blogg period råkade komma samtidigt den här gången!

Skulle helst av allt vilja gräva ner mig en vecka eller två..

Har shoppat på tok för mycket .. Nog för att jag vela unna mig lite när jag jobbat så mycket men hade jag låtit bli hade jag haft råd med en liten bil...

Ångest över de åh, på lördag blir bilen olovlig... Den kommer inte att gå igenom besiktningen och jag lär börja promenera igen... KUL LIV!

Inge bitter alls!

Trött på människor som ljuger, undanhåller saker och sårar !!! Varför gör man sånt medvetet ???? Idioti!

Usch idag känner jag mig allmänt övergiven ... BLÄ!

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0