På benen igen :)

Nu så mina vänner och fiender, nu är man i människa igen efter Magsjukan from hell !
De var längesen jag var så jävla dålig, trodde fan ja skulle dö!
Inte nog med de så var vi sjuka alla tre.. Inte lätt att ta hand om ett sjukt barn när man är så sjuk själv.
Tur var att Mats och Kerstin tog honom på fredagen och sen tog mamma honom natten och lördagen :)
Så fick vi vara sjuka i lugn och ro..

Idag var jag tillbaka på jobbet och körde ett dubbelpass :) Skönt att ha jobbat in karensdagen så ja gick inte back nå på att vara sjuk iaf :)

Lite trött efter att ha spenderat heeela långa dagen på grillen så tänkte att jag skulle tända lite ljus och lägga mig i ett bad och bara njuta av livet :)

Helt otroligt va jag är tacksam att jag inte har någon kronisk sjukdom, att när man väl blir sjuk så går de faktiskt över! Även om man inte tror de när man har ansiktet halvvägs ner i avloppet och hulkar....
De finns ju som som är sjuk jämt...


Livet är bra underbart när man är frisk :)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0