Jag som skulle vara ledig ... Blir jobb he...

mms_img180660391 (MMS)

Jag som skulle vara ledig ... Blir jobb hela långa veckan iaf .. Har nämligen fått magkatarr, pga att jag har för många bollar i luften just nu . Det är stress var eviga dag! Så bestämde mig för att inte ta åt mig mer extra jobb men när dom ringer och frågar så snällt så blir jag så glad för jag vill ju jobba, tycker de är skit kul! Men sen får jag så himla dåligt samvete , vill vara med charlie så mycket som möjligt , hinna umgås med mamma som bara sitter här hemma och väntar på att jag ska komma hem, jag vill bli klar här hemma ... Men allt får vänta för jag måste ju jobba, annars blir ju inga räkningar betalda .. Nån som skulle vilja betala mina räkningar ? :) men på onsdag är jag ledig iaf då hoppas vi på fint väder så blir de kanske en liten utflykt :)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0