Glömde ju berätta ! Har varit ute och övni...

Glömde ju berätta ! Har varit ute och övningskört i flera timmar idag , och de känns riktigt bra! Känner mig redo nu! Jag kan köra bil, jag kan trafikreglerna, skyltarna och miljötjaffset. Behöver träna lite mer på avsnittet om fordonet och bromssträcka och sånt.. Ska boka halkbanan så fort pengarna kommer ! Och fortsätta köra så mycket jag bara kan med mats. Men nu får jag lugna mig till efter löning och ligga i med pluggandet så länge :) känns så sjukt bra att jag är så nära nu !!! Känner mig även på bättre humör nu, jag och c har spelat tärning hela kvällen och jag vann överlägset ;) då kan man inte göra annat än att skratta :)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0