Fy för sorgliga slut :( har grinat så de g...

Fy för sorgliga slut :( har grinat så de gör ont i hela kroppen till de allra sista avsnittet av prison break .. Usch va hemskt men samtidigt fint. Ska strax slå ihop mina blöta ögon och försöka sova, men de är så fruktansvärt kallt så inatt sover jag med min One piece på ! Lillkorven ligger i sin säng och sover sött och de hoppas jag att han fortsätter med hela natten ... Den senaste veckan har vi fått sova mellan en och fyra timmar varje natt.. Men de är två nya tänder som spruckit upp så de kanske har med det att göra :) nästa tisdag åker min mamma hem :( har varit mysigt att ha henne här ! Men hon kommer tillbaka i april förhoppningsvis :) i veckan vankas jobb! De gillar vi! Sen i helgen är jag ledig och då tänkte jag ta med Charlie och mamma till badhuset , det är nämligen en liten herre som älskar de stället :)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0