Ägg !

Har varit mycket på jobbet idag.. Men nu är jag iaf ledig några dagar och de ska bli skönt!
Fast ringer dom så kommer jag ju ta åt mig iaf, som vanligt.
Ibland behöver man faktiskt vara ledig också.. Hade ju vart skönt om man kunna vara ledig ett tag och inte beskymra sig om pengar, fast jag vet ju att om jag säger nej till jobb så kommer ja ångra de bittert när lönen kommer.

Håller på för fulla muggar och söka ett till jobb och har förhoppningsvis ett på G!
Jag ska ringa imorgon och höra hur de går :)
De är något helt annat än de jag hållt på med tidigare så de ska bli kul om de går vägen:)
Men man ska väl inte ropa hej än..

Jag har iaf bestämt mig för att ta tag i körkortet igen, jag var ju nästan klar i sommras !!!
Har lagt ner massa pengar på de och så la jag bara ner de, men nu jävlar är de dags igen.
De kommer gå före rusten på lägenheten och klädköpandet, allt annat får vänta!

Ska köpa lite grejer till Charlie bara som han behöver, så som leksakslådor, strumpor och ett till par vantar ( vi måste ha två par hemma och ett par på dagis, är lite drygt om vantarna blir blöt så ligger dom andra på dagis)

Jag måste ha ett körkort nu när charlie blir större och vill kunna göra saker med honom i sommar utan att behöva vara beroende av någon annan..

Nu ska jag ta ett bad och sen blire plugg :D
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0