bebis <3

Klippt ner naglarna och tagit bort nagel lacket, då var man redo för första dagen på de nya jobbet :)

Mats och kerstin kommer och hämtar lilleman runt elva och då kör dom mig ner till stan :) Skulle lätt kunna vänja mig vid den här lyxen:) haha

Slapp gå och hämta Charlie igår också för då hade C vaknat så han körde:) underbart!


Stackars våran lilla kille... tror han hade en liten sväng av magsjuka igår, han bajsade 3 ggr på en timme och spydde fast han inte hade fått någon mat sen halv fem och då var kl runt åtta halv nio.
Så vi gav honom vatten ifall att de nu skulle vara magsjuka så måste han ju få i sig vätska, men vattnet kom upp direkt igen fast i slemmigare variant.
Vi ringde 1177 och dom sa åt oss att ge honom vätskeersättning (socker, salt och vatten). Sagt och gjort, sen så var de dags för kvällsmat men hon på 1177 sa att vi fick dela upp maten i så potrioner och inte ge han 210ml på en gång
så han fick 60ml och somnade direkt.
Han har vaknat flera gånger i natt och gnällde lite men somnade om när han fick nappen.

Har knappt sovit något alls i natt, dels pga att Charlir har vaknat flera gånger sen har jag vaknat av mig själv nån gång och gått upp och kollat till honom så han inte hade feber och sen har telefonen ringt och plingat. Sen kom C hem kl 6 och då vaknade jag igen men somnade om direkt som tur va.
Lillkillen sov iaf till halv 8 :)

Nä men en slurk kaffe till så ska de nog bli fart i mössan.



Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0