Trött som jag vet inte vad...

Våran lilla plutt har sovit hela natten :)

Kl 5 ringde C's väckarklocka och jag fick en klump i magen eftersom charlie inte hade väckt mig under natten.
Jag gick in och kollade till han och då låg han på magen med huvudet ner i kudden, men jag hörde han snarka så de va lungt.
Vände honom till sidan och så gick ja in och la mig igen, men inte skulle jag få sova då inte lillbusen vaknade och ville absolut inte ligga där själv.
Han fick sin frukost sen la vi oss i våran säng och mös en stund, sen vart lilleman busig och började gapa och skratta å ha sig :) haha
Satte han på min mage och busade med honom ända tills han la en kaskad spya över hela min magen och jätte mycket i sängen...
Suck, ja som bäddade rent igår...


Nu har han somnat igen, så jag ska ta och städa undan lite här för snart kommer min pappa hit :)
Vi ska åka till valbo och shoppa :)
Han ville köpa en dop present till charlie, lika bra att Charlie får välja själv ;) 

C pratade om nån "lekaplatta" som hans kompis hade köpt till sin son, man lägger barnet på mage och så kan han snurra sig runt bland leksakerna :) får se om vi hittar en sån kanske.






Dagens ilandsproblem - Dopkläder.

Har köpt en klänning som jag ska ha men den är lite förstor fast den är strl S, och så känns de som att jag måste ha något över men hittar inget som passar...


Till Charlie har jag köpt ett par gröna chinos som jag tittat på länge men varit osäker på vad som passar till.
Tänkte först att han skulle ha en vit shorta men de är lite tråkigt måste ja säga, men då slog de mig att han kan ju ha rollingstone t-shirten? kanske kanske kanske..



C skulle också behöva nytt.. iaf en t-shirt

Mamma ska iaf ha min klänning som jag hade på julafton, lära köpa den i strl 42 för jag ammade då så jag va lite större på vissa områden. så den ska nog passa fru Lindesfelt.


Haha stackars pappa fick order om en shorta och slipps och inga slitna gamla jeans. så nu har han varit och köpt kläder för väldigt mycket pengar bara för att vara fin på dopet, go han är :)

Nä nu lär ja sätta igång här innan jag växer fast i soffan..
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0