Tisdag morgon

Har inte riktigt haft tid med bloggen de senaste, har varit så jävla mycket hela tiden.
Äntligen kan jag andas ut !

Har iaf bestämt mig för att inte lägga körkortet på hyllan iaf, då kommer de aldrig bli av.
Har varit ner på körskolan och bokat 6 körlektioner.
Och ja, jag är rädd för att köra bil och därför tänker jag köra mycket med körskolan för då vet ja att jag inte är ensam om pedalerna om nått skulle hända.
Vissa behöver 5 körlektioner, andra inga alls och en del 25.
Jag har kör 6 nu och bokade 6 nya, lika bra de! :)

Jag har inte så mycket bilder från dopet, min bror skulle knäppa med min telefon eftersom ja självklart glömde kameran hemma och min telefonkamera är inte den bästa så korten är lite suddiga, men carro har tagit kort så vi skulle få dom på skiva :)


Som ni vet har min underbara mamma och bror varit här.
Vi har haft de mysigt fast de har varit stress från dag 1, mamma ringde iaf i morse och bad mig gå in och köpa en biljett så hon kan komma upp i augusti :) så de ska jag göra nu.

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0