Startat dagen.

Alla morgon bestyr klara och bebisen sover igen :)

Skönt, då hinner jag städa lite innan vi ska bege oss.
Charlie ska vara hos sin gammel mormor och morfar medans jag är på körskolan.

Jag är så lyckligt lottad som har C's familj som alltid ställer upp:)
Tänkte att jag skulle börja promenera halv nio för att hinna bort till lassas och lämna honom och sen ta mig ner till Lovéns innan elva men nej då.
-Inte ska du gå när de är så här kallt, vi kommer och hämtar honom så kör vi dig dit du ska.
Sa Kerstin bestämt när jag ringde för säga att vi var på G.
Goa dom är :)

Efter detta ska Fia få bjuda på en kopp kaffe, lilla gummsan har opererat sig så jag tänkte köpa med mig en liten blomma kanske :)

Snaaaart kommer min mamma hit!
Den 24 maj kommer hon och sen kommer min älskade älskade bror den 27 maj för att vara med på dopet.
Åååh vad ja längtar<3

Btw så gick ja till affären igår, som förväntat plockade jag ner en chips påse och en popcorn påse i korgen..
Meeeen när ja kom fram till kassa tog de snälla hjärspöket över så jag la ifrån mig båda påsarna och gick hem utan. STOLT ! :D


Lite av förra veckans Shopping :)




Baby pool med massa leksaker! Charlie älskar den, han har dock inte badat i den än men lekt i den utan vatten :)
Dom tre sakerna som hänger ovanför är de skallror i och sen är de fyrs stycken tutor där nere.
Jysk 99 :- som hittat!

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0