Städar!

God morgon !
Idag så vaknade den lilla terroristen 04:20 ;)
Baka att rycka sig i kragen och kliva upp.

C och ja stod på loftgången och drack kaffe innan han skulle åka och jobba, och gissa vem som kommer gåendes nedanför kvart i sju på morgonen ? Jonna :)
Hon kom upp en stund och drack några koppar kaffe och snacka lite skit :)

hon åkte nyss så jag ska städa lite jätte mycket nu.
Prästen för dopet kommer idag och ska prata lite om psalmer och gudföräldrar och de ena me de tredje.
Så här lär ju röjas !!

Men nu är de typ bara damsuga och torka golven kvar lite små plock också sen ska ja gå ut i solen, får se om vi hamnar nere hos Tess eller om vi kanatar ner till svärmor :)

Liksom varje vår är de tävling om vem som är brunast, jag eller C... de är frågan de ;)
Han jobbar utomhus med bar överkropp och jag har fuskat med två besök i solariet.
Just nu har jag lite försprång efter som han har bränt sönder ryggen och måste ha långärmat i solen.. stackar :(

Nää om man skulle ta och sätta igång igen nu när min lilla go unge sover :)
Tror de va ......


Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0