Snart så...

Mamma är här , skit mysigt ! :)
Vi har hunnit med en hel del så nu återstår bara 1000 sakeer att göra innan lördag.
I morgon kommer tommy och samma tid som han kommer till gävle så ska vi vara på västanbygården och få nycklarna och sånt... Hur ska detta gå?

Nu ska jag iaf knalla ner till körskolan, sista bokade körlektionen idag.
Pengarna tog liksom slut... ska börja jobba om nån vecka så lägger körkortet på is över sommaren och övningskör lite med Mio & Therese under tiden.

Det är ganska utmattande att ha för många bollar i luften samtidigt.

Måndag ska jag på intrudutionskurs på kommun kl 08:30, men så klart så har jag dubbelbokat då också!
Mamma ska lämnas i gävle kl 9.. Men C får köra in mamma själv innan han börjar jobba :)

Nä nu ska jag bada Charlie innan vi beger oss :)


Hittade min kamera med massa kort i från när charlie bara var en liten skvätt <3
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0