Så där :)

Nu ligger bebisen i sin säng och jag har duschat.
Då återstår bara frukost, är skit sugen på pankakor men självklart så har vi inga ägg.......
Får baka lite scones eller nått.

Fick världens idé igår -Rosa kök !
Nej, de gick inte C med på.. Hade de planerat i minsta detalj, skit snygga bordstabletter från trivsamt, rosa vit randiga stolsdynor från hemtex och låna ett par rosa gardiner av min svärmor.

Men jag har ju självklart en plan B :)  De får bli blåvit randiga dynor från hemtex och ett par ljusblå linne gardiner med nå sailer tryck på från jotex och bordstabletter förtsätter jag leta efter. :)

Dom här gardinerna fast ljusblått men de fanns ju självklart inte kvar !!!!




Eller kanske dom här sitt dynorna ?



Undra om man ska köpa två löpare ist för b-tab. ?
Kan ju bli skit snyggt ...

Kollar vidare !




Har iaf hittat gardiner till Charlies rum på trovsamt men dom kostar 600kr och de va lite väl mycket denna månaden så ja hoppas dom finns kvar den 25e :)
Hittar ingen bild på dom nu men fina var dom.

Nu ska jag försöka göra lite nytt här hemma.


Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0