Mamma <3

Nu är de bara en dag kvar tills hon kommer, ska bli så sjukt roligt !

Skönt att få några dagar tillsammans, för när vi är där nere så stannar vi bara en högst två nätter och då hinner man typ käka lunch och gå en promenad. Nu har jag tusen saker planerat som vi ska göra ;)
Bilbingo, är ett måste ! :)

Sen får vi inte glömma Tommy, min älskade storebror kommer på fredag och åker hem på lördag efter dopet.
Hinner iaf göda honom ett dygn.
Jag började nästan gråta sist ja såg han, skin och ben! så nu ska här lagas tjockis mat så han lägger på sig lite :)

På tal om dopet, prästen va här förra veckan och pratade om psalmer och sånt.
Självklart så ringde C's telefon.... Nån som har hört hans ringsignal?
"Jag är dildon Sven jag vill va din bästa vän, så stor och hård i mig kan inte säga nej"
Skämmdes så jag hade gärna sjunkit genom golvet då, vilken blick han fick:O



Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0