Lycklig

Så otroligt mycket att vara tacksam för!

Jag har världens finaste familj, skulle inte byta bort dom mot nått i hela världen.

Vi är friska

Vi har ett fint hem.

Vi har bra inkomst

Snart är sommaren här

Jag vet vilka mina vänner är.










De finns dom som inte har nått av de här, så varför ska jag klaga när jag kan vara tacksam och njuta av varje dag med mina nära och kära.


Jag saknar resten av min familj som bor nere på västkusten

Jag saknar mina barndomsvänner

Sörjer min mormor som gick bort alldeles förtidigt vid 62 års ålder.


Men om jag tänker tillbaka några år så kunde jag aldrig någonsin gissat att jag skulle ha de så bra som ja har de nu, men de har jag min mamma att tacka för.
Hon har alltid stöttat mig i allt och gett mig allt hon har kunnat ge.

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0