Heltotroligt.

Jajjemänsan, igår rinde dom från kremlan och erbjöd mig ett jobb ( som jag inte hade sökt ) ;)
På måndag ska jag dit och diskutera schema.
Blir detta bra nu så tänkern jag säga tack och adjö till både lappens och salladsbaren.
Vill ju inte jobba med mat så detta jobbet kom som om de hade ramlat ner från himmelen :)
Undra vart ja kommer få gå ? :) vill helst vara med dementa, tycker dom är så roliga !

Sitter nu och inväntar mitt kaffe!
Blev lite för många koppar igår så jag vart helt hyper ett tag men helt plötsligt gick de över och ja kunde inte längre hålla ögon öppna :P

Min far va ju här igår, fick min födelsedags present och pengar till smörgåstårterna till dopet.
Vi åkte till valbo och åt, sen så gick vi in på gina :)
Jag köpte bara sånt jag behövde och inte sånt jag ville ha :)
Annat var de ju när vi kom in på HM och vi skulle handla till Charlie, inget han behövde bara sånt jag ville att han skulle ha :P
Lägger upp bilder på de sen :)

Nu luktar de bränt kaffe i hela lägenheten så de är nog klart nu :)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0