Hej hopp!

Inte igår man skrev här... Om sanningen ska fram så saknar jag min blogg oerhört mycket. Så jag gör väl ett nytt försök.
Och till er som stör er på vad jag skriver, Tips -läs inte!

Mycket har hänt sen vi sågs senast,
bl.a så har jag börjat jobba på lappens igen.. eller Näsby vägkrog som de heter nu mera.
Kan ju garantera att de är en väldig skillnad att jobba där nu där de är turkar som äger stället, fast ja vet inte om de har blivit bättre eller sämre... vet bara att jag förtfarande hatar att vara där.
-I'm in it for the money
Fick mig en saftig löneförhöjning när ja kom tillbaka iaf ;)
Men ja kan ju inte jobba så mycket som jag skulle vilja, har ju fortfarande min lilla pojk att ta hant om.
C jobbar ju dygnet runt så de blir inte så mycket tid för mig att jobba, lämnar helst inte bort Charlie om jag inte måste. Känns som han glömmer bort mig om jag är borta en hel dag...

Nog om de!
Körkort närmar sig med raska steg, är på körskolan 2-3 ggr i veckan och kör biiil :)
Och teorin gör ja här hemma.
Min lärare säger att jag är ovanligt duktig för att aldrig kört manuelt innan :D Deeee gillar vi :)
Fast vem vet de kanske hon säger till alla :P




Bebisen testar dopklänningen som gått i arv genom många generationer :)

Dopet närmar sig:)
Har beställt 4 st 15bitars smörgåstårtor på Maragoni, hoppas att de räcker :O
Vi blir runt 60 pers.
Och inga av våra vänner är bjudna på dopet, endast släckten och Billy som ska vara gudfar.


Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0