Fint väder = dålig uppdatering :)

De märks väldigt tydligt att de börjar bli sommar även i blogg världen, alla bloggar jag följer har slutat uppdatera...
Typ en som uppdaterar varannan dag och en till som slänger in ett inlägg varannan vecka.

Jag som älskar att läsa bloggar, skärpning ladys! :)


Igår hanns de med mycket vill ja lova!

Gick ner till min kära svärmor med Charlie vid 8 tiden på morgonen, gled ner på körskolan och var ute och körde mindre landsväg till Kungsgården och till baka. Fick öva på att tvärnita, vilket var lite läskigt första gången men sen var de hur kul som helst :)
Efter körskolan va de upp till Bj och prata med chefen på kremlan, blev erbjuden 6 veckor + 3 mån men ja tackade ja till dom sex veckorna så skulle vi ta upp de om dom tre månaderna längre fram :) Börjar iaf v25.
Sen gick ja hem till min svärmor igen och hämtade min lilla pojk, vi åkte ner på stan och träffade Sandra :)
Vi tog en fika och gick i lite affärer, trevligt! :)

Hem igen och fick en chock när jag öppnade brevlådan, men men.

Gick till kiosken för att köpa lite gott till desperate house wives, men inte fan började de kl 9 eller de var ju för fan måndag...... skit också. Men ikväll sitter jag bänkad ;)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0