Fått jobb :)

I morgon börjar jag jobba på "Sandvikens Salladsbar" som öppnar i morgon:)
Kul att få vara med från början måste jag säga.
Vad som är ännu roligare är att jag inte ens har sökt jobbet, dom ringde och erbjöd mig de ! :D
Hahaha love it!

Ska bli roligt, men inte tänkte jag på att C hade tagit ledigt i morgon bara för att han har jobbat så mycket den senaste tiden. :(
Ska jobba från elva till någon gång mellan 4 och 6 så vi hinner ju ses ändå lite iaf.
Dom vela att jag skulle jobba tills 22 men så länge tänker jag inte vara utan mina pojkar.

Idag på körskolan gick de inte fullt lika bra som förra gången, jag var trött och kunde inte ens skilja på höger och vänster.. höll på att sluta med en krock men de gick bra iaf. nästa gång ska jag vara pigg lovade jag körskolläraren.



Gick hem till fia och hon bjöd på lite mat, eller jag fick minnsan laga den själv men men :) haha
Sen tog vi en promenix upp till ultrabrun så nu är jag prickig :P

Nu blir de en dusch och sen hämta våran lille bebis <3

Kommentarer
Postat av: Gia

Vissa har de bra! Men jag är inte bitter.. Inte alls..

GRATTIS! :D

2011-05-06 @ 01:06:50
Postat av: Sophie

Men gummsan du har ju också fått jobbbbbbbb !!! :D

2011-05-06 @ 09:17:35
URL: http://milfodilf.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0