Trött på vissa människor

Kan inte folk bara acceptera att jag inte vill veta ?
Orkar inte höra "senaste nytt"
Hatar skvaller och jag skiter väl blanka fan i hela henne.

Jag tror på högre makter och vet att hon kommer få igen.

Min pappa säger alltid att man måste ta konsekvenserna av sitt handlande...
Men vissa människor har inte stake att göra de.

Om jag hade vart hon så hade jag ju inte tagit beslutet hon gjorde.

En vaker dag kommer hon få sitt.


Men snälla sluta informera mig om saker jag inte vill veta!
Kommentarer
Postat av: anna

fy fan vad du är barnslig inte hon som gjort fel utan din "kära pojkvänn" som stoppar pitten i alla och du sitter hemma och vet inte ett skit och sen när du får reda på de så nryr du dig inte iaf utan bara tar tillbaka han och blir bara sur på tjejerna ! inte dom som är ihop med dig utan de är han !

2011-03-29 @ 21:40:57
Postat av: Anonym

fy fan vad du är barnslig ! inte hennes fel att din kille stoppar piiten i allt han kommer åt ! och tjejerna får sitta och ta skit för hans handlande och han kan bara flina lite så tar du tillbaka han ! de är inte tjejerna som är ihop med dig utan de är han !

2011-03-29 @ 21:44:39
Postat av: Gia

Kul att folk inte kan sluta lägga sig i och skaffa sig egna liv. Patetiska nollor

2011-03-29 @ 23:13:15


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0