Träningsvärk och Dr.Mugg !

Jag och min son sitter och kollar på Dr.Mugg och Kapten Filling :)
Charlie är helt fasinerad av tvn, sprattlar, pratar och skrattar. Goa unge <3

C kom nyss hem från jobbet, jag borde ju egentligen tycka om när han jobbar natt.
Jag går ju och lägger mig ganska snart efter att han åkt iväg och så vaknar jag av att han kryper ner och kramar om mig.
Längtar tills jag kan få börja jobba igen, visst är de mysigt att vara hemma med Charlie men är livrädd för att bli lat och bekväm..

I torsdags så dansade jag. Både jag och Lojjsan körde sten hårt, dom andra B-rudarna va "sjuka" ...Skyll på skoskav säger ja då!

Jag va så svettig att de skvätte när jag kastade huvudet från ena sidan till den andra ;) haha nä så illa va de inte men nästan.. Träningsvärken sitter fortfarande i, mest i rygg och axlar.

Känner att jag börjar komma ikapp med dansen nu ! Skönt !


Nä nu ska ja ge min son lite uppmärksamhet , han ligger i babysittern och sparkar som en dåre :) haha


Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0