Tralla laaaaa !!

Jag har fått mail från Sandvik !!

Började undra om dom inte läst mina ansökningar utan bara tryckt på delete.


Men misströsta ikke ty gud är med dig

Hoppas hoppas och hoppas lite till !


Den tjänsten jag fick svar på var Appreteringsarbetare =) Ingen aning om vad de är men gissat att de är att sitta vid nån masikn. C trodde att de kanske kunde vara på Pressverket där han jobbar och de hade ju varit roligt att jobba i samma byggnad så man kanske springer på varann ibland :) haha

IDAG ÄR EN BRA DAG !!



Jag har beställa mammas biljett nu iaf :) fick den till kanonpris, 497:- tur och retur.
Och ja sa till henne att räkna med 1500:- så gissa om  hon blev glad.
24/5 kommer min kära moder hit, ååååh va jag längtar <3

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0