Söndags middag hos Svärmor.

Challe köttbulle har sovit i flera timmar nu, nästan hela dagen faktiskt.. bara han inte börjar bli sjuk...
Har tappat upp bad vatten till han 3 gånger nu för han har vaknat men varje gång ja ska gå in och hämta honom så har han somnat om, jäkla unge <3

Nu hör jag hur han ligger och snuttar på sin hand *smack smack* låter de :)
Så jag ska väl försöka igen.

Han måste vakna nu iaf, kl 16:00 ska vi ner till min älskade svärmor och äta middag.
Christoffer får sova till halv fyra, han kan ju klä på sig själv liksom ;) haha

C tar med sig datorn till jobbet när han jobbar natt, finns inget att göra då ju.
Försökte mig på de där jävla PS3, skit svårt! Men Christoffer köpte ett barnspel bara för att jag skulle kunna spela:)
De är från 7 år men de är fan svårt iaf !! haha :)

Nä nu ska ja och Challe skvätta ner köket :)
Kommentarer
Postat av: Becca

haft en bra helg? :D

2011-03-13 @ 20:28:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0