Skapligt trött!

Vår lilla terrorist slog upp sina blå 04:35.. då var de bara att masa sig upp.

Jag hade somnat på soffan innan C kom hem från jobbet igår, så han släpade in mig i sov rummet och jag somnade så fort ja la huvudet på kudden.

Sen vaknade jag vid halv ett tiden av att nått lät konstigt, de va C som vart lite sugen på popcorn mitt i natten =)
Men han hade gett Charlie mat så jag slapp gå upp :D Skönt.


Igår hämtade jag mitt HM paket och Klänningen var för stor!! Skicka till baka så jag får en Smal ist :)
Skorna va skit fula så dom får dom gärna behålla.


Idag kan man se hur mycket man får tillbaka på skatten :D / eller restskatt för vissa...
Men den "elektroniska tjänsten" öppnar ju inte fören kl 7 ... en och en halv timme kvaaaaar .

Får väl fördriva tiden med MP på 3an :D
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0