Kul att allt jag hade planerat inför dopet är borta !

Christoffer råkade ersätta den filen, sånt som händer tyvär.
Allt stod där, gäster, tider, kläder, platser, priser, mat... ALLT !
Men de är väl bara att sätta sig och skriva en gång till! De mesta har jag i huvudet endå :)

Btw, igår hjälpte C mig att söka jobb på Sandvik ! Jag fick skriva ett nytt CV eftersom mitt försvann när min dator gav upp hopp om livet och ett personligt brev skrev vi tillsammans, han som jobbar där vet kanske lite bättre vad dom vill ha för folk. Tur att jag har mig gubbe som kan de mesta :)
Sen fick iaf han sitta och söka dom jobben han tror jag klarar av.
De blev en hel del jobb sökta iaf, hoppas nu att jag får nått !  Jag måste ha ett jobb till hösten!

Är inte så där jätte sugen att jobba med mat eller sjuka heller.
Inom vården skulle jag kunna tänka mig för där finns de så mycket olika avdelningar.
Sjuka, gammla, dementa, utvecklingsskadade, efterblivna, handikappade.
Jag har jobbat med en som var JÄTTE sjuk förra sommaren och de trivdes jag med men de var väldigt påfrestande psykiskt och de gjorde ont i mig när personen gick bort :(

Håll nu tummarna att jag får jobb på Sandvik!


Hahaha mogen kille man har, men visst är ja snygg ?
Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja det verkar ju så :) får hålla tummarna att det går bra nu :)

2011-03-08 @ 11:43:55
URL: http://hammerin.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0