Körkorts plugg !

Jag har fått låna Roros körkorts böcker och C har tagit hem nå körkorts program till datorn så nu pluggar jag som aldrig förr, varje ledig stund sätter jag mig med boken.

Nu på morgonen tänkte jag att jag skulle testa mig lite, så jag har gjort test i

-Varningmärken
-Förbudsmärken
-Påbudsmärken
-Anvisningsmärken
-Lokaliseringsmärken

Jag hade ett fel på lokaliserings märken.
Duktig jag är! =)

De är mellan 40 och 70 frågor på varje test förutom påbudsmärken där va de bara 11.
Men ETT fel är sjukt bra !

Nu finns de 3 test kvar med trafik märken men jag tror bestämt att jag behöver en lunch rast innan jag ger mig på dom. Och sen kommer ju Trafikfrågorna... De blir nog lite svårare.
Skyltar lär man sig ju när man är ute och åker bil.

Men de ska nog gå bra!
Jag siktar på att ha körkort innan sommaren =)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0