Jo men visst ..

Igår va en nyttig dag, först åkte vi till Bvc men Charlie och vägde och mätte honom.
Han var 67,5 cm och vägde 9020 g ... Han är lång, OKEJ ?
Vi ger han inte mer mat än vad han ska ha så han är en storväxt bebis helt enkelt..
Jag va smäll fet när ja va liten så han brås väl på mig, är inte så jävla snärtt nu heller för den delen.



Efter de åkte vi genom driven på donken för ovanlighetens skull? Nej, och så ställde vi oss på samma parkerings plats och åt som vi alltid gör.
Man kan ju välja om man vi kalla de dålig vana eller tradition? de är frågan de!

Det var ju så fint väder så C sa att om jag hjälper honom att tvätta bilen så ska jag få övningsköra i den. Lätt!
Vi åkte genom biltvätten på OK efter att ha stått i kö där i 45 min.
De kan jag hjälpa till med flergånger tänkte jag =P
Vi var inte klara tydligen...

Åkte till C's mormor och morfar och röjde ur bilen invändigt och putsade rutoena på insidan, damsög och rullade bort allt ludd från sätena :)
Inte så jobbigt =)


Sen åkte vi hem och fortsatte röjja här, sätte upp klockan som var ett helvete att sätta upp..




Sen så fick vi ju de nya bordet igår också, ska ha 4 bordstabletter ist för duken, stols dynor och andra gardiner innan det är klart och så ska de inte stå så mycket saker på bordet heller

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0