Jag har lätt världens bästa kille

I tisdags eftermiddag sa han : Packa för två dagar.
Han vägrade säga vart vi skulle..
Jag hade väl mina aningar men han sa att de inte var dit vi skulle.

När vi kom ner på västkusten så kännde ja igen mig och frågade än en gång om de va till Uddevalla vi skulle.
Men nej har jag sagt!!! röt han.
Efter ett tag stod de skyltat uddevalla 20 km, Haha då säger han att vi ska på spa i Trollhättan och bo där på hotell.
Jaha vart i THN ligger de där spat då ? frågad ja
Snabbt och säkert svarade han : Efter andra avfarten.
Då troddejag på honom för en sekund, sen missade han andra avfarten och då sa han: Ska vi inte åka till Uddevalla ist ? :D

Men tror ni jag vart glad eller, min familj hade inte träffat Charlie.

22:30 körde vi in på mammas parkering.
Mamma var inte hemma och Krister sten sov, tur han hade en elak ringsignal så han vaknade 3 gången ja ringde:)
Han kastade huvudet utr genom fönstret och skrek: Ni är faaaaan inte kloka!!.

Mamma var ju fortfarade inte hemma så krister kom ut för att knacka på mammas fönster, då kommer hon gåendes från en buske ? haha hon hade varit hos en granne i huset brevid.

Tror inte de finns någon som har gjort min mamma så glad som Christoffer. <3

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0