Drömmar !!

Fy fan vilka drömmar, orkar inte drömma så mycket som jag gör.
T.ex : Vi lever mitt i Auschwitz under andra världskriget, vi får och gömma oss under trappor hela tiden. De fanns folk där med kostymer och sånt och de va ju "vänner" så om man skulle gå upp för trappan och bada så gjorde de ingenting om kostymnissarna såg oss, vart man än var så var de alltid en vägg som fattades så man fick alltid vara på sin vakt.

Sen drömmde jag självklart om en av som tre personerna jag hatar, allt var bara sjukt och tänker inte ens berätta vad den handlar om. Jag tycker fan inte om att drömma längre.

Vet inte om jag har berättat att vi var på bio i förrgår :) "Min låtsas fru" såg vi, och de va en 10poängare.
lätt värd varje krona och jag skulle absolut se den igen. Skrattade i stortsätt hela filmen, som vanligt va de jag och christoffer som skrattade högst i hela biosalongen... always! Innan bion åt vi på max, gott :)


Kul att Christoffer ska jobba dubbel skift helvete idag/natt, han börjar kl 14 och slutar kl 6 i morgon bitti!! Skit kul att sitta här först hela dagen sen hela natten helt jävla ensam. Tur man har lilla Challe, fast han sover ju den mesta tiden. Lär väl försöka tönt spela lite ps3 så ja får tiden att gå :)

Om en månad fyller Sophie Lc Sander hela 20 år ! Då blir de kalas, eller ja vet inte kanske blir en nogger på ica bara.


Saknar min gooa Johanna !!
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0