Blir idiot !

Som jag antagligen gnällt om  tidigare så går mina mammadagar ut i september.
Inga problem jag skaffar ett jobb tänkte ja, MEN vi får ju för fan inte sätta in Charlie på dagis förens efter Jul och Nyår.
Hur ska jag bete mig nu ?

Va ner till min svärmor igår och hon sa något om 90 garanti dagar och dom får man 180 kr för.
men jag vet inte om jag har såna dagar ?
ORKAR INTE ringa och bråka med försäkringskassan igen.

Mitt i allt kaos så gick ett litet ljus upp, Sommarjobb!!

Christoffers mamma sa att dom hjälper mig och tar Charlie om dom själva inte jobbar och gör dom de så kanske Christoffers mormor och morfar tar honom. Och Christoffer är faktiskt ledig ibland han åh.


NU gäller de bara att hitta ett sommar jobb....... Sandvik går inte för de va sista ansöknings dag den  15/3 TYVÄR !

Då får de bli innom vården för aldrig i mitt liv att jag jobbar med mat igen.
Eller så kanske nån affär?  Vi får se vad som finns =)
Kommentarer
Postat av: Gia

Woooosah !

2011-03-28 @ 09:04:31


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0