Doppresenterna

Nu så mina kära vänner och ovänner! Nu har jag som hastigast knäppt lite bilder på Charlies dop presenter :)


Blommor och pengar av farfar m familj


Bestick och en underbar lammulls filt, från mats och mariana.
Ingen bild på filten dock för den ligger i tvättmaskin.


Bordet och stolarna är från G-mormor& G-morfar ,
G-moster Carro och Jonathan.
G-moster Carro som har målat de helt själv !
Visst är hon duktig!!!!! :D


Sparbössa i silver från mormor och morbror ( min mamma och bror) :)





Teddykompaniets egen Charlie, från Sophie m.fam :)


Emil mugg, från Helena och Gary :)
Den va väldigt fin och de finns 3 till i den serien så ja lär ju köpa
resten också :)


Halsband med skytten, från stefan m.fam :)
Vilken tur att jag har en sån bra kamera och är sån utmärkt fotograf.
haha ska försöka få en bättre bild sen :)


Silver halsband med bokstaven C, från stine m.fam :)


Min favorit ! :) Från Carro och Jonathan.








Tomtebobarnens mat servis, från Karin ovh Christian :)


Mätsticka :D från Dennis och Therese :)


Boken Super Charlie :) grån G-mormor&G- morfar :)


Lasse åberg tavlor, en från G-farmor&Gfarfar  och två från helena och gery.




En bok om mina första år som mamma och pappa ska skriva i :)
Från morbror tommy :)


En dörr skylt av G-mormor pch G-morfar :)

Sen fick barnet väldigt mycket pengar också, men pengar har ni väl sett förut ;)

Prata med C nu och de stämmer tydligen inte vem han fick vad av för ungarna som var där rörde om alla paket och kort ....
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0