Midsommar =)

Ja du va ska man säga?

Trodde att jag bara skulle sitta hemma medans C skruva med båten, Meeen icke !

Gick ner med bebisen till hans farmor, åkte ut till korsika för en premiär tur i pottbåten :)

Sen var de mat dags hos Jenny och Staffan- Lätt den godaste maten jag har ätit i år !
Grillad kyckling med klyftpotatis, sallad, vitlöksbröd och tsatsiki.
De var sjukt gott!

C fick ledigt från jobbet i sista sekund, tror kl va runt åtta och han skulle börja kl tio...
Så vi åkte hem och bytte barnvakt, åkte ut till strandbaden några gånger fram och tillbaka.

Sen va de inge roligt nå mer, efter att min kära vän fått hemska magkramper och lära åka iväg.




Idag då har jag lagat mat i 3,5h åt Christoffer och hans kollegor, är liksom inte van att laga mat åt fem pers så de tog sin lilla tid. Vart iaf en enorm tacopaj och en sallad som va ännu större.
Fick ju steka köttfärsen i tre omgångar efter som att vi bara har en fungerande stekpanna och sen fick ja riva osten på en liten jävla leksaks rivjärn, mitt stora är hos grannen som inte va hemma.... Detta kan ju ha bidragit till att de tog sån tid :P


Ikväll blir de sängen tidigt så ja orkar upp i morgon, Charlie har nämligen fått för sig att bli morgon pigg.... Jäkla go unge <3
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0