Lång dag i solen :)

Nu lär man ju fått lite färg!
I morse knatade jag och Charlie ner till grannen för lite stek :)
Smörjde oss med jordnötsolja och pressa en stund, men eftersom Charlie var vaken och satt och lekte i skuggan så kunde inte jag slappna av en sekund så vi blev inte så långrandiga där.

Gick ner till min kära svärmor och lekte en stund sen somnade vi båda två ute på altan :D skötg som fan !
Charlie vaknade efter 45min så jag la han i vagenen och gick runt i trädgårn med han så han somnade igen :)

La mig på studs mattan och stekte lite till och sen busa med ungarna en stund:)

Hel skön dag !!


I morgon bär de av till Valbo med Svärmor men då lär vi släppa av en av ungarna nånstans :P finns inte plats i bilen till alla 4a :P haha.

Jag behöver verkligen en ny garderob men lär va lite försiktig med pengarna nu..

Har fått bingo när ja spelade bingo lotto, 2ggr och jag ringde in 29ggr varje gång och samtalet kostar 9.90:- :O så nästa telefon räkning blir nog fin den :(

Hungrig som en hamster nu ja, åt två mackor i morse. Thats is.. Man blir ju inte hungrig i de här vädret!

Spagetti carbonara står på menyn idag :D



(Google bild)

Kommentarer
Postat av: Alexander

När du ringer in på bingot kostar det 4.95 kronor, övriga tävlingar kostar 9.90 kronor.

2011-06-05 @ 08:58:45
Postat av: Sophie

va bra för ja ringe 32 ggr igår :P

2011-06-06 @ 09:33:03
URL: http://milfodilf.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0