Grannar och bilbingo ! =))

Först och främst så kamma jag hem 300kr på bilbingon ! :)

Satt och vänta på nr 65 och då ropar idiothelvetesgubbfan upp 66!!
Hade de varit 65 hade ja vunnit 1200kr...
Men de tar vi igen nästa gång :)

C kom ut till lemstanäs och va med på två brickor, innan han skulle iväg och jobba.
Sånt uppskattas med tanke på att vi inte setts på hela dan typ. Han va hem och vände en snabbis förut när ja va nere hos grannen så då sågs vi ju i 10 min också, men va fan de är inte mycket på en hel dag.
Så nu jobbar han natt :( gillar inte att sova utan honom... :(

Men ska göra de bästa av situationen och flyta ner i sängen med en påse Ikea-chips, ett glas cola och njuta av livet :)

Har varit hos grannen Tess hela eftermiddagen. Solat, lekt på gräsmattan med Charlie, käkat pizza, färgat jonnas hår och druckit alldeles för många koppar kaffe :P haha
Charlie älskar tess och jonna och även nästa granne stefan. Skönt att han inte är blyg min lilla skrutt :)

Nä nu ska jag lägga vinst penagrna i charlies sparbössa för jag lovade kevin att de jag vann skulle ja ge till charlie :) sen blir de ner i bingen. Natti natti ! :D

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0