då var de dags då...

Kan inte bara låta hemmet förfalla för att jag vil vara ute i de fina vädret, de är ju faktiskt inte bara jag som bor här ...

Så nu på morgon har jag plockat en hel del, ska fortsätta med de nu snart, sen hänga tvätt och slänga i en ny maskin.
Efter de ska jag plocka fram damsugarn och hälla upp skurvatten.

Kan inte damsuga nu för C har jobbat natt så får ta de i eftermiddag =)


Om de hinns med så skulle jag vilja ta en lång promenad och bränna litre kalorier.
Men de fina vädret verkar ju avta, och isf kan ja lika gärna stanna hemma!





Sen va de ju de här men körkort !!!
Jag kommer ju inte bli klar fören nästa sommar.... Fick ringa nu och avboka alla körlektioner utom en för dom krockar med hur jag jobbar...

Jävla skit!

Funderar på om ja ska ta en intensivkurs på de som är kvar efter sommarn när C har ledig vecka..
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0