Vilken idiot !

Ringde chefen på salladsbaren nu för jag har fortfarande inte fått min lön..
Så skäller han på mig !! Är de inte jag som ska skälla på honom ?
"Varför kom du inte in och påminnde oss?  "
Jag har ju ringt flera gånger !!

Han sa iaf att han skulle sätta in pengarna på en gång, Hoppas han gör de också!




Försöker få bebisen att sova men han vägrar, han ligger i sängen nu och tuttar på nappen och så vi får väl se om han slocknar snart :) skulle vilja storstäda men de går inte när han är vaken.



C köpte en ny kaffemaskin igår :)
Men vi ska nog lämna tillbaka den, de tar lika lång tid att brygga en kopp som de tar att brygga en hel kanna och de går inte !

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0