Utvilad? yess

C har legat och killat mig på ryggen och i håret typ hela natten så jag har sovit som en liten hundvalp, ja somnade jätte tidigt och har bara vaknat en gång av att charlie var ledsen och då var c på dass så jag tog lillen, annars så har Christoffer varit snäll och låtit mig sova hela natten, så jävla skönt !

Vad som är värre är att C har legat och kolllat igenom resten av so2 av sons of anarchy så nu kommer ja inte få se dom i ordning om ja inte skyndar mig innan han vaknar...

Idag så blev de en dubbelbokning igen, tandläkaren och bvc... lär bokaom tandarn, känns som att bvc är viktigare och framför allt roligare :)

I morgon är de löning, något vi alltid ser fram emot :) så just idag är den dagen jag brukar göra slut på de som blivit kvar, men nu har jag bestämmt mig för att ta körkort så dom pengarna åker in på sparkontot ! :) Synd att ja inte kom på de förra månaden för då hade jag fyra tusen kvar. Denna månaden har jag köpt massa saker till lill<3 , typ mediciner och allt möjligt för hans mage men de har varit värt varenda krona för nu är han mycket gladare :)

Nu blir de en dusch och sen en promenad till bvc :)


Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0