We can do it !

Det är svårare än jag trodde att vara mamma...man orkar liksom inte med baby skrik dag in och dag ut.
Mitt lilla hjärat ligger nu och jollrar lite efter "nattmackan" han vakanr kl 3 och klockan 6 då är han hungrig, har börjat ge honom 100 ml eller amma var trejde timme ist för 120 ml var fjärde. och de fungerar bra för då blir han inte så där panik hungrig och skriker sig blå innan maten är framme och de har lett till att jag kan amma honom mycket oftare. Han har varit så otrolig hungrig så han stressar och fårdärför inte tag i tutten men nu går de bättre :)

Christoffer mitt hjärta har åkt till stockholm för att skotta tak några dagar så ja är ensam med lilleman... men min svärfar skulle hjälpa mig med honom på torsdag-fredag så jag får vila lite. Man blir ju ganska trött av att ha ett barn med kolik. Har själv lite ont i magen när ja tänker på att han inte ska sova hemma en natt :/ men både christoffers pappa och hans tjej har ju haft bebisar själva så dom vet ju hur de fungerar, men man vore inte förälder om man inte var orolig när man lånar ut dom små liven.

Jag borde inte sitta här och skriva nu när Charlie somnat, borde sova en sväng jag åh. Det är så skönt att sitta här, lite små lampor tända, tyst förutom knappljudet från datorn och lite dovt skvalpande  från minifontänen... Först nu förtår jag innebörden av ordspråket " morgonstund har guld i mun "

I morgon blir de fika med natta, undrar ja om vi kommer ta oss förbi pizzeriorna och in på ett café den här gången :P haha ! och på  torsdag blir de shopping med rosanna i valbo :) <3

Nu ska ja kura ner mig i den stora sängen och drömma om min prins christoffer<3
vi mot världen <3
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0