Sons of anarchy is the shit !

Igår när min kära karl kom hem från garaget så gick vi in och la oss och började kolla på denna serie.
Avsnitt efter avsnitt, de gick inte att sluta kolla! Halv fem stängde Christoffer av. Vi hann med 7 avsnitt och dom är en timme långa :)

Nu sitter jag här och väntar på att han ska vakna så vi kan kolla lite till innan vi ska ut till hammarby och lämna av pojken som ska sova hos sin gammel- farmor och farfar i natt :)

Vi skulle ju hitta på något tillsammans bara jag och christoffer men i den här staden finns de inte så mycket att göra som inte innehåller alkohol så de får bli bio i gävle:)
Jag hade velat att vi skulle åkt till stockholm och tagit in på hotell och gjort nå mysigt i storstan, men jag ångrade mig för ja vill inte vara så långt bort om de skulle vara nått med Charlie.

Funderar på om vi kanske skulle gå ut och äta innan också? något annat än pizza ! Vi får se vad som hinns med :)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen packa lillemans saker som han ska ha med sig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

då tror jag att jag ska det! :D

2011-01-22 @ 14:20:00
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag ÄLSKAR SOA! Helt fucking amazing :)

2011-01-28 @ 09:39:33
URL: http://thediarybitch.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0