Skjut mig !

Inte nog med att huvudet håller på att explodera av trötthet eller magen som total rasat av stress, mitt hjärta brister när ja hör hur min son skriker. Önskar ja kunde ta hans smärta så han slapp...
Han skriker tills han är så utmattad att han somna och vaknar ganska snart igen av att de kniper i magen på honom :( Vi har fått låna en vibrerande baby sitter av sandra och den hjälpte en liten stund sen va de dags att skrika igen. Nu ligger han i den igen och halv sover... Undra om det är någon idé för mig att krypa ner i sängen? han vaknar nog snart igen...

Snälla gud, ta bort smärtan från mitt lilla barn!

I morgon ska vi lämna Charlie till Christoffers mamma några timmar så att vi kan gå på bio, men om de ska vara så här illa med hans mage så vet ja inte om ja vill åka ifrån honom...Fast ja tror att de skulle vara väldigt bra om jag och Christoffer fick komma ut och göra något tillsammans. Vi hinner inte riktigt me varann på samma sätt som innan.
Fast igår hade vi hela eftermiddagen tillsammans när lillen sov :) kollade på film och hade vatten krig ( jag vann!!! ) vi satt i badkaret och sprutade vatten med schampo flaskor och när vi var klara va de vatten i heeeela badrummet! haha :) C säger att man inte kan vinna på vatten krig, specielt inte när man va blöt innan man börja kriga... men så säger han bara för att han förlorade :)

Nu hör ja hur charlie börjar snyfta ...
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0