Panik !

Mitt Hjärta har stannat 2 ggr idag !
Först när C la charlie på hans täcke på golver och tog tag i alla fyra hörnen och lyfte, de blev som en "påse" och så började han svinga honom fram och tillbaka, jag tror vilken mamma som helst skulle få ett nervsammanbrott av att se de. Men de var inte de som va de värsta, jag bönade och bad christoffer att sluta men han tyckte att jag va jollig så jag höll för ögonen för att slippa se de hela.. då stampar christoffer i golvet !! Ja var helt säker på att han hade tappat lilleman, jag skrek och grät ovh blev helt förstörd... usch vilken hemsk känsla...

En timme senare sätter Charlie i halsen och tappar andan, paniken som knappt hunnit avta sen förra chocken slår till igen..Jag sliter upp ungen, håller han under magen och bankar han tre gånger i ryggen ( precis som min svärmor lärde mig i fredags! ) då släppte de och han började andas igen!! <3

Mitt älskade barn skräm mig inte så

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men usch, förstår verkligen att du blev rädd båda gångerna! :O

SV: Jag dansar lite allt möjligt, mest balett, jazz och street. Men idag var det jazz :)

2011-01-17 @ 23:41:37
URL: http://emblalinnea.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0