Ny dag med nya tag !

Igår va inte min dag kan ja lova, har grinat halva natten... Men nu är de bra igen, hormonerna som spökar.

I morgon så blir vi barnlediga! Hoppas att de går bättre den här gången, jag bröt ihop och låg på golvet och tjöt som en dåre när Charlie skulle sova borta för första gången. Nu är Christoffer iaf hemma, då kanske de känns lättare så jag inte blir ensam. Man måste vänja sig att låna ut dom små liven, jag ska börja jobba till hösten och då måste jag ju lämna bort han varje dag :O
De ska faktiskt bli skönt att få lite ensam tid med C.. de kan vi behöva! Den enda vi gjort tillsammans på 8 veckor är att gå på bio en gång. Tror man måste få göra något iaf en gång i månaden tillsammans utan ungar, så man inte glömmer bort varann.

På Torsdag blir Charlie 2 månader, de betyder att jag får börja träna! Så de  var ju ganska passande att dansen börjar just på samma dag ;)

Så nu är de dags att bli av med överflödet, inte för att jag gick upp något under graviditeten men ja va ju lite mullig redan innan! Jag har ersatt CocaCola med bubbelvatten och efter helgen så är de slut med godis och snaks på veckorna. En påse cheddarpopcorn om dagen är inte okej! Man vill ju inte sitta i vassen hela sommarn och plaska!

Det är ganska skönt att ja kan göra så, bara sluta med godis,snaks och läsk så rasar ja i vikt. Men de är ju de jag har skit svårt att hålla mig ifrån. Första veckorna när vi kommit hem från BB så åt ja endast kakor och ingen mat alls, så jag har lättare att skippa maten och istället gå i skåpen och äta.
Dags för en förändring !





Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0