Jävla idiot xtrafik!

Va i valbo i fredags med mina ladys och charlie förstås, när jag skule gå av bussen så drar idioten som kör bussen igen dörrarna först på mig och sen rakt över vagnen, den där saken som man fäller upp åkte av och hjulen blev snea. Christoffer blev ju tokig när jag berättade, men han tog de lungt, han gjorde en polisanmälan via telefon för xtrafiks växel stänger kl 16. Jag har iaf pratat med väldigt många personer runt om i landet idag men tillslut hanmnade jag rätt! Han jag pratade med sa att dom självklart skulle stå för en ny vagn, så jag hoppas de blir så!
Tänk om nått hade hänt med charlie ? han hade ju kunnat skadats ordentligt !

Han hade änglavakt min lilla pojk :)
Nu ska jag kolla på vagnar och förhoppningsvis beställa en idag :D

Älska bilden !

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men usch vad hemskt! Det har hänt mig att busschaffören har stängt igen dörren på mig också några gånger, en gång riktigt ordentligt. Det var när jag skulle gå på bussen där fram, och istället för att vänta att alla gått förbi och se att dörren var fri och stänga då, så stängde han när han trodde att det inte var fler bakom den framför mig, men jag som är rätt kort var bakom och fick dörrarna rätt på mig. Då fick jag inte ens ett förlåt! Usch..

2011-01-31 @ 14:55:32
URL: http://emblalinnea.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0