Hur kan de va så svårt att glömma något som bara gör ont att minnas?

Ska man behöva bli hypnotiserad för att kunna förtränga saker ? Orkar verkligen inte gå och må dåligt på något som hänt för så längesen. Jag har förlåtit iaf en av dom... men ja kan inte förlåta en som inte ens ångrar de. Sen så skiter väl den personen i vad ja tycker och tänker. Men de skulle vara så himla skönt att bara få glöma.... Jag har tusen frågor som jag inte vill ha svar på men ja tror att om jag frågade skulle de hjälpa mig att förstå. Men man vill ju inte trampa någon på tårna igen..och ja vill egentligen inte ens veta.


Egentligen skiter jag i de, men ibland så kommer de upp i huvudet och då kan ja inte släppa de..
Jag och min lilla familj har de jätte bra nu, älskar dom mer och mer för varje dag <3


De enda problemet sitter i mitt huvud...


Kommentarer
Postat av: saarA.

sv: tack så mycket! :D

2011-01-15 @ 14:27:43
URL: http://bbu.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0