Hoppsan, är nog rätta ordet ?

Vi hade jätte mysigt igår!
Efter att vi lämmnat av Charlie hos hans gammel- farmor & farfar så åkte vi till Granliden och åt lite mat, sen vidare hemmåt och kollade på ett avsnitt av SOA och somnade in båda två.
Kl åtta ringde klockan så vi gjorde oss i ordning och åkte in på bion, vi såg svinalängorna och jag har inte bestämmt mig än om den va bra eller dålig... tror den va nog rätt bra men väldigt seg.
Efter filmen så vart vi lite sugna på lite party, så vi drog ner på 8an och drack lite... de va trevligt att få bli lite på pickalurven igen :) Fulla vart vi och klockan blev två, hemfärd, lite mys sen sov vi ganska hårt båda två!

Så glad för igår :) C är nog inte fullt lika lycklig, stackarn är bakis!
Jag har inte druckit på ett år, hällde i mig en öl och 8 smirnoff ice och är inte ens bakfull ;)
Lite seg bara men de är man ju annasr också :P

Nu ska jag röjja lite här, få de hur populär man är när damsugarn åker fram ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: michelle

skönt att slippa vara bakis :D

2011-01-23 @ 14:34:03
URL: http://michibelle.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0