Hemma igen.

Dom tror de kan ha varit ett väldigt tidigt missfall eller nån hinna som suttit kvar efter förlossningen men va de nu va så har jag blött ut de nu... och jag ska äta cyklo nånting för att stoppa upp blödningen.
Jag hade förlorat väldigt mycke blod så jag ska äta dom hemska järn tabletterna igen också.
Är väldigt glad att allt kom ut naturligt och ja slapp en skrapning!

Kunde inte sova i natt heller så nu är jag skapligt trött må ja säga men lillskiten har sovit sen kl 10 så han är nog vaken några timmar nu....

Ibland önskar ja att ja kunde dela på mig så att halva jag kunde sova medans andra halvan tog hant om Charlie boy.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag har ett litet tips..ist för att äta dom järntabletterna så drick Blutsaft! Det gjorde jag under hela min graviditet (jag hade järnbrist) och ett tag efter, och det funkade skit bra! :) Det finns att köpa på typ Coop och sånt, och också hos Hälsokostbutiker. Smakar liknade svartvinbärssaft :)

Ha det bra!

2011-01-22 @ 20:13:31


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0