hej å hå!

När ja får för mig för att storstäda så börjar jag alltid med jobbiga saker som egentligen inte behövs göras så ofta, så sen orkar ja inte med vardags sysslor så som damsugning och strumpsortering..
Nu har ja plockat lite runt om i lägenheten och vikt å hängt tvätt, bytt sängkläder och Skurat badkaret, why?
Jo för min älskade pojkvän tömmer bara ur vattnet när han badat, jag duschar alltid efter och då spolar man ju ur badkaret automatiskt..
Men christoffer gillar att ligga kvar och "bli tung" när han tappar ur vattnet, knäppisen <3
Meeeeen nu har jag stått på alla fyra i 20 min med en svamp i handen och idiotgnuggat, rent vart de men nu orkar ja inget annat... Man behöver inte damsuga och torka golven varje dag !

Nästa vecka börjar C jobba natt vecka igen, vilket jag hatar! Han kommer hem 6 på morgonen och sover till typ 5-6 sen så äts de mat sen åker han och jobbar igen.... men nästa vecka är han iaf ledig mitt hjärta :)

Nu har ja rullat in lille man och ska ge han lite mat medans ja tar en dusch och kletar på en ansiktsmask :)



Kommentarer
Postat av: e

sv; Haha, tack!

2011-01-16 @ 15:23:56
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/
Postat av: elinn

ja visst var dom snygga :)

allt bra idag?

2011-01-16 @ 15:25:11
URL: http://elinnjl.com


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0