Glad :)

Är utvilad och allmänt lycklig ! :)

Idag kommer båda mina favorit killar hem, pratade nyss med C och han kommer ikväll och Charlie vet jag inte alls när han kommer:) Hoppas ja hinner med lite städning innan han kommer iaf :)

Äntligen har Christoffers födelsedags present kommit, de tog bara 4 månader... så ska springa tillprix och hämta den sen men först färga håret :)

De gick väl sådär att sova i natt ... somnade kl 21 och sov till 3 va vaken till 6 eller 8 kommer inte ihåg hur de va. sen vakna ja kl 11 :) bara vetskapen om att jag FÅR sova gjorde nog en hel del :)

Är så glad idag och ja hoppas de håller i sig :)

Va i Valbo med Rosanna, Fia, Josefine och Charlie igår, gjorde slut på 300 kr och fick med mig massa påsar hem :) och Charlie fick två jätte fina boddys av Rosanna :)


Saknar min mage!!



Min Älskade pojke :) <3
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0